Kampaň Jandl pre ZOO Bratislava
StoryEditorOOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku
Do kategórie vonkajšej reklamy prišla do februárového Hodnotenia len jedna prihláška.
Aj vďaka tomu sa agentúre JANDL podarilo túto kategóriu vyhrať. Logicky - jedna práca rovná sa najlepšia práca. Dostala však len priemerné body.
1. JANDL, Nebuďte zvieratká, ZOO Bratislava, Bod...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
01 - Modified: 2024-03-12 08:14:53 - Feat.: - Title: Michal Hornický: Darmo, bol to suchý mesiac
02 - Modified: 2024-03-11 15:45:20 - Feat.: - Title: Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK
03 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
04 - Modified: 2024-01-31 19:45:07 - Feat.: - Title: Príliš veľa priemeru kazí dojem
05 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu