Young Lions 2024: Poznáme výsledky, víťazi idú do Cannes Výsledky súťaže mladých talentov v reklame sú známe. Porota rozhodla o cenných kovoch aj miestenkách na prestížny medzinárodný festival.
Attila Végh stratil ďalšieho sponzora. Známej bagetérii prekážali jeho vulgárne vyjadrenia Športovec poskytol ešte minulý týždeň pre CNN Prima News rozhovor, v ktorom sa nekontrolovateľne pustil do svojich hejterov.
Kooperativa reaguje na kauzu s vykradnutou prevádzkou influencera: Mrzí nás, ak sa cítite oklamaní Poisťovňa hovorí, že iba chcela upozorniť na riziká, ktoré život prináša.
Bob a Bobek v novej edícii a kúzelnej kampani Harmony “Harmony ponuka, z kúzelného klobúka”, tak znie claim novej kampane Harmony na podporu limitovanej edície produktov Bob a Bobek.
Ako dokázať, že marketing prináša značke reálnu hodnotu? Vytváranie hodnoty je najdôležitejšou úlohou v každom biznise. Marketing tu hrá kľúčovú rolu. Jeho úlohou je vytvárať hodnotu uspokojovaním potrieb ľudí. Vďaka vynikajúcemu marketingovému prístupu bude viac zákazníkov nakupovať viac produktov, častejšie a za vyššiu cenu. A to akcionári chcú.
Tomáš Bezák z Lidlu: Naďalej budeme robiť porovnávaciu reklamu. V zahraničí funguje ešte ostrejšie Tomáš Bezák v podcaste Stratégií OK360° hovorí aj o prešľapoch a chybách, ktoré značka vo svojej slovenskej histórii urobila.
9,5 z 10 zákazníkov je spokojných s Radosťou. Nová kampaň je zo sveta roztlieskavačiek Operátor v appke Radosť tomto roku oslávi už štvrté výročie. Predstavuje novú mediálnu kampaň, ktorú postavil na spokojnosti zákazníkov.
Nová kampaň ČSOB vznikla aj v spolupráci so študentkami Kampaň vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi a študentmi z Katedry marketingovej komunikácie Univerzity Komenského.
ADMA otvorila prijímací proces – Uchádzajte sa o členstvo v asociácii Asociácia digitálnych marketingových agentúr už po 11. raz pozýva nových členov, aby sa pridali do zoskupenia TOP domácich digitálnych agentúr.
Nová reality show: Kaufland za zdravú výživu je už online! Kampaň je z dielne THIS IS LOCCO, produkčne zastrešovali Revers s režisérom Petrom Dvořákom.
AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky Tento výrok počítačového vedca Larryho Teslera možno vnímať minimálne dvojzmyselne a pomerne presne vystihuje ambivalentný postoj reklamnej brandže k AI nástrojom.
Poznáme shortlisty Young Lions 2024 Porota rozhodla. Vo finále zabojuje o "dovolenku" v Cannes 38 prác.
V Zaraguze vzniklo hnutie PeriodGirlz!, ktoré bojuje za možnosť homeoffice či sickdays pre ženy počas menštruácie Do iniciatívy, ktorá sa snaží zlepšovať podmienky v práci pre ženy počas svojich citlivých dní, sa už zapojili slovenské firmy ako Eyerim, Websupport, Refresher, Risoto Design, Aurius, alebo združenie InTyMyta.
Orange prichádza s novou hokejovou kampaňou s hviezdou Mariánom Hossom Za kampaňou s heslom "Už 18 rokov podporuje všetky generácie slovenského hokeja" stojí agentúra MADE BY VACULIK.
Matej Valo z Teórie kreativity: Najviac nás brzdí odvaha riskovať a imposter syndróm Ako pristupovať k vzdelávaniu a naštartovať kreativitu? Aj o tom hovorí známy kreatívec v podcaste Stratégií.
E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? V dobe rýchlo sa meniacich obchodných príležitostí je potrebné udržať krok aj v oblasti e-commerce.
Orange má nové spojené oddelenie komunikácie Vedenia oddelenia, ktoré zastrešuje marketingovú komunikáciu, PR, korporátnu komunikáciu, sponzoring a CSR, sa ujal Tomáš Palovský
Digital PIE‘24 pozná shortlisty. Tieto práce zabojujú o prestížne ceny Cieľom prestížnej súťaže v digitálnom marketingu Digital PIE je ohodnotiť, vyzdvihnúť a oceniť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu na slovenskom trhu za uplynulý rok.
Expertka na komunikáciu o bilbordoch Demokratov: Naozaj majú takto vyzerať politické kampane? Verejnosť bola pohoršená, lebo si myslela, že za bilbordmi stoja extrémisti. To, že ide o tízing Demokratov, bolo viac než prekvapivé.
Ak brandwriting, tak teraz Objavte kľúčový diferenciátor značiek vo vizuálnej dobe. Copywriting je bežnou súčasťou marketingovej komunikácie. Všetci vieme, že je dôležitý, ale aj tak hrá v rastúcej vizualite posledných dekád takú nejakú menšiu rolu.
Attila Végh prichádza kvôli podpore prezidentského kandidáta o komerčného partnera Renault Slovensko mu oznámil, že končí spoluprácu, pretože jeho ambasádori musia byť apolitickí.
Spoznajte najobľúbenejšie značky Slovenska. Prieskum KPMG prináša prekvapenie medzi bankami Zákaznícka skúsenosť (CX) bola v roku 2023 do značnej miery ovplyvnená infláciou, ale aj nástupom nových technológii na báze AI.
Od začiatku sme verili, že téma rešpektu je správna a má šancu byť výnimočná Petra Novotná získala titul Marketérka roka 2023. A to bol dôvod aj na rozhovor pre magazín Stratégie.
Česi a Slováci vymysleli nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE Značka uviedla novinku v 12 ikonických kluboch počas akcie Jäger DR🟠P. Za jedinú noc ju ochutnalo viac ako 8-tisíc ľudí.
Lenka Čerge Kubušová: Reklama je nekonečná hra, stále musíte byť v pozore V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. V rozhovore hovoria o sebe a svojich skúsenostiach z prvých rokov v kreatívnom priemysle.