Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency Na galavečere sa rozdalo až 90 ocenení PIE. Vychádzajúcou hviezdou je Signity, special award má TrollWall AI, DIGIAL PIE AGENCY 2024 je This is Locco.
Víkendové diskusie: Zákon o neziskovkách, zmena RTVS na STVR i duel Lipšic a Šramko Markíza po dvoch týždňoch mlčania, kedy dopredu nechcela prezradiť hostí víkendového Na telo, tento týždeň už obsah relácie netají. Prinesie aj exkluzívny prieskum preferencií politických strán.
Nečakaná novinka. Tanečná šou Let‘s Dance vyrazí na veľkolepé turné po Slovensku Štart predaja vstupeniek a prvé mestá, do ktorých zavíta jesenné turné Let‘s Dance, budú odtajnené už túto nedeľu, 28. apríla, počas televízneho priameho prenosu tanečnej šou.
Problém stalkingu a kyberstalkingu rieši v kampani poradenské centrum ALEJ Kampaň zameranú na nebezpečné prenasledovanie a obťažovanie, nie len v online svete, môžete vidieť aj v priestoroch nákupného centra Eurovea v Bratislave. Ukazuje v ňom správy, ktoré stalkeri posielajú ženám.
Tomáš Maštalír ako ťahák ďalšieho krimi seriálu, tentoraz pre Českú televíziu Ostravské štúdio ČT prinesie novú trojdielnu krimisériu do režiséra Petra Bebjaka od 28. apríla. Od rovnakého dátumu si ju budete môcť pozrieť aj na Voyo.
Zamestnanci RTVS dnes protestovali proti vládnemu zákonu v smútočnom oblečení Tento akt, Čierny deň RTVS, symbolizuje pomyselné úmrtie slobody, nezávislosti a verejnoprávnosti v prípade zániku a politického ovládnutia verejnoprávneho telerozhlasu.
Poznáte nový svetový megahit v streamingu? Vieme detaily z natáčania minisérie Šógun Seriál sa, od svojho spustenia začiatkom roka, stal vo svete číslo 1 medzi premiérovými seriálmi pre dospelých.
E-shopom hrozí prepad tržieb. Podporu cookies tretích strán ukončí už aj Chrome Po tom čo podporu súborov cookie tretích strán ukončili známe prehiadače Safari, Mozilla, či Edge, plánuje tento rok eovnaký krok urobiť aj gigant Google.
Tender roka: ČSOB po 17 rokoch mení kreatívnu agentúru O kreatívu celej skupiny ČSOB - a teda banky, poisťovne, leasingu, aj ČSOB Advisory a ČSOB nadácie sa bude po novom starať MullenLowe GGK, ktorá nahradí MUW Saatchi&Saatchi.
Spustili natáčanie nového Voyo Originálu Bora. Jeho prípravy trvali dlhých 7 rokov Šesťdielna komediálna detektívka ponúkne napätie, záhady v štýle Agathy Christie, humor čierny ako olivy a hviezdne obsadenie s poprednými českými a slovenskými hercami.
Iva Ambrožová z Lego: Až tretina slovenských rodín sa vôbec nehrá Rodičia varia a upratujú, hoci vedia, že spoločná hra ich deťom prospieva.
RTVS sa má zmeniť na STVR. A to nie je všetko. Bude mať viac reklamy ako Markíza a Jojka? Vláda sa pustila do zmien fungovania RTVS vo veľkom. Okrem zmeny názvu na Slovenskú televíziu a rozhlas im chce pridať peniaze cez výrazné zvýšenie povolenia reklamy.
Čaká nás najväčšie superhrdinské dobrodružstvo. Sily spojili Deadpool a Wolverine Nová marvelovka Deadpool a Wolverine príde do našich kín koncom júla. Štúdio Marvel predstavilo úplne nový trailer.
Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach Chief Creative Officer agentúry MADE BY VACULIK tento rok predseda porote Young Lions. Mladí podľa neho chcú tvoriť, dokážu sa za svoje nápady postaviť, no potrebujú vo svojich agentúrach väčšiu podporu a dôveru.
Začína sa najväčší festival pracovných príležitostí Profesia days Kreatívnu komunikáciu na podporu populárneho eventu má už druhý rok na starosti agentúra Respect APP.
Nemecká značka oblečenia s.Oliver oslavuje 20 rokov na slovenskom trhu Na Slovensku a v Českej republika sa značka s.Oliver objavila v roku 2004. Dnes má u nás štyri predajne a v Česku 29.
Lenka Filas: On-trade upgrade Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie
Attila Végh schytáva ďalšiu ranu: Už tretia značka odskakuje od spolupráce Po Renaulte a Pierre Baguette ruší spoluprácu s populárnym influencerom a bojvníkom MMA pivovar Corgoň.
FAIRSQUARE bude približovať svet práva cez PR agentúru Kharisma Advokátska kancelária FAIRSQUARE prešla začiatkom roka rebrandingom, ktorého súčasťou je nový názov, ako aj identita.
Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku Produkt je taký neodolateľný, že s ním nebudete môcť prestať.
Korporátnu komunikáciu v BILLA vedie Jana Riečanská, Marek Kravjar je novým hovorcom Nové oddelenie korporátnej komunikácie majú v sieti supermarketov od januára 2024. Vytvorili ho po zmene svojej organizačnej štruktúry.
Dve televízie vysielajú vlastný seriál Iveta. Markíza s ním uhrala priemer, Jojke padá na dno V piatkový prime-time sa odohral silný súboj dvoch televízií a nedeľa znovu jednoznačne patrila televíznej tanečnej šou Let´s Dance.
Redaktorka Markízy Gabriela Kajtárová mení svoje pôsobisko TV Markíza si plánuje podchytiť tému eurovoľby vo veľkom. V Bruseli plánuje vlastnú redakciu a bude prinášať zaujímavé príbehy ľudí, ktorí uspeli na európskej úrovni.
O2 spúšťa kampaň k novej SIM-ke O2 Junior navrhnutej pre rodičov Ide o ďalšiu kreatívnu kampaň, ktorá prináša zákazníkom jednoduché riešenie, čím nadväzuje na posolstvo „Pretože nám záleží“. Za kampaňou stojí agentúra TRIAD.
Prevádzkovateľ 6 tisíc e-shopov: Slovensko čaká v online nakupovaní silný rok Dáta spoločnosti Shoptet, ktorá prevádzkuje tisícky slovenských e-shopov, predpovedajú, že rok 2024 bude z pohľadu e-commerce úspešnejší, ako tie minulé.
SkyShowtime spúšťa predplatné s reklamou. Predaj reklamy jej zastreší Paramount Medzinárodná streamovacia platforma pre existujúcich klientov ponecháva 50 percentnú zľavu. Ale aj tak si budú musieť po novom priplatiť.
GroupM aj Mindshare majú nové vedenie Organizačné zmeny v GroupM majú posilniť jej pozíciu v CEE regióne.
Uletená policajná posila Nikol je späť. Ešte bláznivejšia, originálnejšia a výnimočnejšia Komediálny kriminálny seriál s Táňou Pauhofovou v hlavnej úlohe bude na obrazovkách TV Markíza už od pondelka 22. apríla 2024 pokračovať ďalšími ôsmimi premiérovými epizódami.
Young Lions 2024: Poznáme výsledky, víťazi idú do Cannes Výsledky súťaže mladých talentov v reklame sú známe. Porota rozhodla o cenných kovoch aj miestenkách na prestížny medzinárodný festival.
Attila Végh stratil ďalšieho sponzora. Známej bagetérii prekážali jeho vulgárne vyjadrenia Športovec poskytol ešte minulý týždeň pre CNN Prima News rozhovor, v ktorom sa nekontrolovateľne pustil do svojich hejterov.
Víkendové diskusie aj o možnom zmrazení eurofondov, či o slobode slova a médiách Po tom, čo vládni politici odmietli chodiť do politickej diskusie Na telo, sa Markíza rozhodla, že svojich hostí dopredu prezrádzať nebude.
Streamer MAX prezradil ceny predplatného pred spustením rozšírenej služby u nás Všetky možnosti predplatného budú zahŕňať kompletné vysielanie olympijských hier v Paríži 2024, a to naživo aj na vyžiadanie.
Sobotné večery budú patriť československej popovej ikone. Iveta mieri z Voyo do Markízy Prvých šesť epizód série, ktorá mapuje dve dekády života a kariéry Ivety Bartošovej, uvidíte počas troch sobotných večerov. TV Markíza seriál uvádza na 10. výročie jej tragického úmrtia.
Česko-slovenská PFX Group, ktorá pracuje na hollywoodskej produkcii, expanduje Spoločnosť pracovala na vizuálnych efektov do seriálu Stranger Things či na výrobe efektov do filmu Napoleon od režiséra Ridleyho Scotta. Teraz mieri aj do Poľska.
Kooperativa reaguje na kauzu s vykradnutou prevádzkou influencera: Mrzí nás, ak sa cítite oklamaní Poisťovňa hovorí, že iba chcela upozorniť na riziká, ktoré život prináša.
Na nože pri obrovskej sile. Šliape na päty diváckym hitom Let´s Dance či Dunaj Kuchárska reality šou včera pokorila magickú hranicu sledovanosti a prepisovala svoje doterajšie rekordy.
Bob a Bobek v novej edícii a kúzelnej kampani Harmony “Harmony ponuka, z kúzelného klobúka”, tak znie claim novej kampane Harmony na podporu limitovanej edície produktov Bob a Bobek.
Pozrite si promo Jojky k majstrovstvám v hokeji. Stavili na emócie a svietiace hokejky Pod novú promo upútavku sa podpísal kreatívny tím Jojky pod vedením Ondreja Garana Hutníka.
Ako dokázať, že marketing prináša značke reálnu hodnotu? Vytváranie hodnoty je najdôležitejšou úlohou v každom biznise. Marketing tu hrá kľúčovú rolu. Jeho úlohou je vytvárať hodnotu uspokojovaním potrieb ľudí. Vďaka vynikajúcemu marketingovému prístupu bude viac zákazníkov nakupovať viac produktov, častejšie a za vyššiu cenu. A to akcionári chcú.
Dramaturg Ruže: Stavili sme na absolútny unikát, ktorý v Bachelorovi ešte nebol. A vyšiel Najbližšia epizóda najzamilovanejšej reality šou bude plná vyhrotených emócií. Aj takéto drámy musel v šou zvládať jej dramaturg Radúz Kafka. Ako sa mu pracovalo s dievčatami, ale aj ďalšie pikošky zo zákulisia šou, nám porozprával v rozhovore.
Bývalý Markizák Henrich Krejča má novú prácu Po desaťročiach v médiách sa zamestnal v Slovenskej akadémii vied.
Vznikne šesťdielny seriál o francúzskej prvej dáme Brigitte Macronovej Dej v životopisnej sérii sa zameria najmä na romantické aspekty života manželky francúzskeho prezidenta.
Tomáš Bezák z Lidlu: Naďalej budeme robiť porovnávaciu reklamu. V zahraničí funguje ešte ostrejšie Tomáš Bezák v podcaste Stratégií OK360° hovorí aj o prešľapoch a chybách, ktoré značka vo svojej slovenskej histórii urobila.
Toto je elektronická recepčná Welcomo, automatizáciu vstupu do budov rieši AI Rýchlosť, s akou si inovatívne technológie, automatizácia a umelá inteligencia nachádzajú cestu do všetkých segmentov života, je veľmi vysoká. Prichádza však nové riešenie.
9,5 z 10 zákazníkov je spokojných s Radosťou. Nová kampaň je zo sveta roztlieskavačiek Operátor v appke Radosť tomto roku oslávi už štvrté výročie. Predstavuje novú mediálnu kampaň, ktorú postavil na spokojnosti zákazníkov.
Kým Simonina šou Donaha! zbúrala Silvester, jej manžel Joe Trendy sa pýta "Prečo práve ja?" Nakrúcanie programu pre sekciu Voyo špeciál je naplánované na pondelok 20. mája 2024 a fanúšikovia stand-up comedy žánru môžu byť aj tentokrát jeho súčasťou. Lístky sú už teraz dostupné v predaji.
Dramatické vyvrcholenie seriálového hitu Zrada zabralo, ale na svoj štart nestačilo Desaťdielna psychologicko-dramatická séria, ktorú Markíza adaptovala z britského originálu, divákov bavila a zaradila sa medzi najúspešnejšie programy tejto jari.
Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety Ktorý moment, trend, udalosť, kampaň, inovácia z uplynulých mesiacov stojí podľa vás za povšimnutie? Pýtali sme sa expertov digitálnych agentúr.
Rádio Expres draží: Gitara Elánu už majiteľa má, kto získa Slafkovského dres s podpisom? Dražba pre dobrú vec v spolupráci s Nadáciou Dobrý skutok ponúka aj ďalšie unikátne kúsky a dokonca jeden hudobný zážitok.
Nová kampaň ČSOB vznikla aj v spolupráci so študentkami Kampaň vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi a študentmi z Katedry marketingovej komunikácie Univerzity Komenského.
Agentúra roka 2024: Štatút súťaže Metodika aj súťaže, ktoré sa započítavajú do Agentúry roka, sa oproti roku 2023 nemenia.
ADMA otvorila prijímací proces – Uchádzajte sa o členstvo v asociácii Asociácia digitálnych marketingových agentúr už po 11. raz pozýva nových členov, aby sa pridali do zoskupenia TOP domácich digitálnych agentúr.
Nová reality show: Kaufland za zdravú výživu je už online! Kampaň je z dielne THIS IS LOCCO, produkčne zastrešovali Revers s režisérom Petrom Dvořákom.
AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky Tento výrok počítačového vedca Larryho Teslera možno vnímať minimálne dvojzmyselne a pomerne presne vystihuje ambivalentný postoj reklamnej brandže k AI nástrojom.
Poznáme shortlisty Young Lions 2024 Porota rozhodla. Vo finále zabojuje o "dovolenku" v Cannes 38 prác.
V Zaraguze vzniklo hnutie PeriodGirlz!, ktoré bojuje za možnosť homeoffice či sickdays pre ženy počas menštruácie Do iniciatívy, ktorá sa snaží zlepšovať podmienky v práci pre ženy počas svojich citlivých dní, sa už zapojili slovenské firmy ako Eyerim, Websupport, Refresher, Risoto Design, Aurius, alebo združenie InTyMyta.
Slovensko je stále na tanečnej vlne, Top Gun patrila sobota a piatok Ruži pre nevestu Jediným programom víkendu, ktorý dokázal prilákať ku obrazovkám viac ako pol miliónové publikum bola nedeľná šou Let´s Dance.
Petit Press vstupuje ako minoritný vlastník do podcastovej aplikácie Toldo Aplikácia Toldo sa má stať platformou, ktorá umožňuje nielen spojenie medzi tvorcami podcastov a ich poslucháčmi. Umožňuje aj poslucháčom priamo podporiť svojho obľúbeného podcastera či vydavateľa.
Orange prichádza s novou hokejovou kampaňou s hviezdou Mariánom Hossom Za kampaňou s heslom "Už 18 rokov podporuje všetky generácie slovenského hokeja" stojí agentúra MADE BY VACULIK.
ShopRoku po prvýkrát ocenil aj udržateľné e-shopy. Poznáme víťazov Mená najkvalitnejších, najpopulárnejších a najinovatívnejších e-shopov za rok 2023 sú známe. Titul ShopRoku udeľuje nákupný poradca Heureka.sk už 15 rokov a o víťazoch rozhodujú zákazníci aj odborná porota.
Víkendové diskusie aj o hrozbe straty eurofondov i o konsolidácii verejných financií Cez víkend nás čaká ďalšia diskusia s premiérom SR Robertom Ficom, v ktorej bude diskutovať bez politického oponenta.
Vládni politici dali stopku Markíze. Čaká Na telo rovnaký osud ako Na hrane? Rozhodnutia o odmietaní účasti koaličných ministrov v oboch politických reláciách komunikoval minister životného prostredia Tomáš Taraba.
Matej Valo z Teórie kreativity: Najviac nás brzdí odvaha riskovať a imposter syndróm Ako pristupovať k vzdelávaniu a naštartovať kreativitu? Aj o tom hovorí známy kreatívec v podcaste Stratégií.
E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? V dobe rýchlo sa meniacich obchodných príležitostí je potrebné udržať krok aj v oblasti e-commerce.
Orange má nové spojené oddelenie komunikácie Vedenia oddelenia, ktoré zastrešuje marketingovú komunikáciu, PR, korporátnu komunikáciu, sponzoring a CSR, sa ujal Tomáš Palovský
Oceňovaný režisér Peter Bebjak pracuje na filme o hudobnej legende Karolovi Duchoňovi Príbeh jedného z najobľúbenejších spevákov 70-tych a 80-tych rokov v Československu – Karola Duchoňa – sa dostane na plátna kín budúci rok v lete.
Predstavujeme vám TOP osobnosti slovenskej reklamy za rok 2023 Popri rebríčku Agentúra roka už tradične vzniká aj poradie osobností, ktoré v danom roku zásadne ovplyvňovali podobu slovenskej reklamy.
Digital PIE‘24 pozná shortlisty. Tieto práce zabojujú o prestížne ceny Cieľom prestížnej súťaže v digitálnom marketingu Digital PIE je ohodnotiť, vyzdvihnúť a oceniť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu na slovenskom trhu za uplynulý rok.
Markíza ostáva nespochybniteľným spravodajským lídrom Volebné vysielanie na Markíze malo rekordné výsledky a Televízne noviny sú stále jednotkou na trhu.
Šéf Európskej vysielacej únie: Som rád, že slovenská vláda reviduje legislatívu o RTVS. Nie je neskoro "Máme veľké obavy z toho, čo sa deje na Slovensku. Toto je už o demokracii. Toto je zákon, z ktorého treba mať obavy," povedal na konferencii o budúcnosti RTVS generálny riaditeľ Európskej vysielacej únie (EBU) Noel Curran.
Expertka na komunikáciu o bilbordoch Demokratov: Naozaj majú takto vyzerať politické kampane? Verejnosť bola pohoršená, lebo si myslela, že za bilbordmi stoja extrémisti. To, že ide o tízing Demokratov, bolo viac než prekvapivé.
Rytmus zverejnil na Instagrame číslo na novinára, ktorý sa ho pýtal nepríjemné otázky Redaktor Aktualít Matej Príbelský kontaktoval populárneho rapera kvôli jeho nedávnej návšteve na Úrade vlády.
Pri temnej novinke Prvé znamenie: Prichádza Satan! zatajíte v kinách dych Ide o prequelom klasického, legendárneho pôvodného hororu z roku 1976, ktorý definoval samotný hororový žáner.
Rozkvitne láska. Nová dávka romantiky na TV Doma od tvorcov Lásky na prenájom Turecký seriálový hit o kľukatých cestičkách lásky si môžete pozrieť vždy od pondelka do piatka o 19:00 hodine, a to hneď v dvoch častiach za sebou.
Ak brandwriting, tak teraz Objavte kľúčový diferenciátor značiek vo vizuálnej dobe. Copywriting je bežnou súčasťou marketingovej komunikácie. Všetci vieme, že je dôležitý, ale aj tak hrá v rastúcej vizualite posledných dekád takú nejakú menšiu rolu.
Attila Végh prichádza kvôli podpore prezidentského kandidáta o komerčného partnera Renault Slovensko mu oznámil, že končí spoluprácu, pretože jeho ambasádori musia byť apolitickí.
Ďalší útok na Machaja. Smer konfrontuje riaditeľa RTVS so statusmi falošného profilu Ľuboš Machaj upozorňuje, že s daným facebookovým profilom nemá nič spoločné. To však nevadí poslancovi Ľubošovi Blahovi a na šéfa telerozhlasu vyťahuje informácie, ktoré sa objavili na tomto profile.
Nápad je iba 80 percent úspechu. Exekúcia zvyšných 80 Backstage z marcového Hodnotenia Stratégií píše Chief Creative Office agentúry TRIAD Vlado Kurek.
Marcové Hodnotenie Stratégií: Bol to tak trošku roller coaster "Ale iba v pozitívnom zmysle," píše Backstage manažérka marketingu a komunikácie OZ Vagus Stanka Fabšíková.