10.10.2018, 06:16

Sociálna poisťovňa spúšťa rezervačný systém

Poistenci Sociálnej poisťovne si od dnes môžu vopred dohodnúť termín návštevy v najväčšej pobočke na Slovensku – v Bratislave a vo všetkých jej pracoviskách.

Sociálna poisťovňa
Zdroj: Peter Mayer

 Objednať sa možno na riešenie takých tematických oblastí, u ktorých je na to potrebný väčší časový priestor a je predpoklad, že pri náhodnej návšteve pobočky by poistenec musel na vybavenie čakať. Rezerváciou termínu sa tomu vyhne.

 

Rezervačný systém možno využiť na spísanie žiadosti o všetky druhy dôchodkov, riešenie dlhu poistenca a zamestnávateľa, zamestnanie a práca SZČO v EÚ a jej povinnosti voči Sociálnej poisťovni. Zavedenie rezervácie termínu návštevy nijako neobmedzuje možnosť navštíviť pobočku osobne bez vopred dohodnutého termínu. Neohlásení poistenci budú vybavovaní priebežne podľa poradia ako prichádzajú. Tak ako doteraz, v platnosti zostáva aj možnosť objednať si termín návštevy prostredníctvom telefonického hovoru.

 

Termín návštevy v pobočke Bratislava je možné objednať si cez webovú stránku www.socpoist.sk v časti Objednajte si termín návštevy v pobočke.

Používateľ si prostredníctvom jednoduchej aplikácie vyberie agendu, ktorú potrebuje vybaviť. Následne zadá názov svojej obce (trvalé bydlisko) a systém mu ponúkne najbližšie pracoviská, ktoré môže navštíviť. Po zadaní dátumu a presného času systém vygeneruje potvrdenie termínu návštevy a meno pracovníka, ktorý bude s poistencom danú vec riešiť. Súčasťou rezervačného systému je aj poučenie, ktoré doklady si treba priniesť.

 

 

Do konca roku 2018 by mal fungovať rezervačný systém pre všetky pobočky Sociálnej poisťovne na Slovensku.

 

Sociálna poisťovňa dlhodobo pracuje na zlepšovaní služieb a komfortu pri vybavovaní stránok. Už štyri roky upozorňuje prostredníctvom sms správ a mailov na nezaplatené aktuálne poistné zamestnávateľov a živnostníkov, zamestnávateľom pripomína aj neodovzdané mesačné výkazy zamestnancov a zamestnávatelia si v časovej tiesni môžu zaregistrovať zamestnancov prostredníctvom mobilnej aplikácie. Výrazne rozšírila telefonické a mailové poradenstvo prostredníctvom Informačno-poradenského centra a v regiónoch pravidelne organizuje pre podnikateľov a zamestnávateľov bezplatné špecializované semináre.

 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.