StoryEditor

Šetrní zákazníci Metra prídu o karty

31.05.2006, 00:00
Veľkoobchodná spoločnosť Metro Cash & Carry Slovakia sprísňuje od júla podmienky pre svojich zákazníkov. Tých, ktorí počas šiestich mesiacov neminú v predajniach na Slovensku aspoň dvetisíc korún bez DPH, vyradí zo svojej evidencie. Ich metrokarty sa stanú neplatnými.

Veľkoobchodná spoločnosť Metro Cash & Carry Slovakia sprísňuje od júla podmienky pre svojich zákazníkov. Tých, ktorí počas šiestich mesiacov neminú v predajniach na Slovensku aspoň dvetisíc korún bez DPH, vyradí zo svojej evidencie. Ich metrokarty sa stanú neplatnými.
Vedenie firmy predpokladá, že začiatkom budúceho roka takto príde asi o desatinu zo súčasných registrovaných zákazníkov. Počas pilotného projektu úprav obchodných podmienok v predajni v Nitre, o ktorom už HN informovali vo februári, nedosiahla požadovaný obrat tretina registrovaných zákazníkov. Podnikatelia, ktorí v Metre dosahujú najvyššie obraty, tvoria síce len 1,3 až 1,4 percenta všetkých registrácií, na celkovom obrate veľkoobchodnej firmy sa podieľajú až 40 percentami.
Generálny riaditeľ spoločnosti Michal Dlouhý odôvodnil zavedenie limitu na nákupy snahou o prehĺbenie veľkoobchodnej funkcie firmy, odlíšiť sa od konkurencie a orientáciu na profesionálnu klientelu z oblasti obchodu a gastronómie. Práve táto časť zákazníkov totiž necháva v obchodoch Metra najviac peňazí. Pri nakupovaní títo zákazníci pritom považujú za dôležitý komfort, rýchlu obsluhu, profesionálne poradenstvo a individuálny prístup.
Pre kľúčových odberateľov, ktorí mesačne nakúpia minimálne za dvadsaťtisíc korún, Metro od júla bude otvárať predajne už od skorého rána. Firma pripravila aj rozsiahlejšie poradenstvo a nový vernostný program s pol- až trojpercentnými bonusmi. Na Slovensku je päť predajní siete Metro, vlani dosiahli spoločný obrat 16,2 miliardy korún.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/podniky-a-trhy, menuAlias = podniky-a-trhy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 06:13