02.12.2015, 00:51

Buďte fit aj v zime

V pohybovej aktivite nepoľavte ani v chladnom počasí.

Buďte fit aj v zime

Stačí, keď si zabezpečíte starú pneumatiku alebo tzv. kettlebel – železnú guľu. S týmito pomôckami posilníte celé telo.

 

Kettlebell Swing

Postavte sa mierne rozkročmo, uchopte kettlebel dlaňami nadol. Pohoďte kettlebell pomedzi nohy dozadu a následne silným pohybom smerom vpred na úroveň ramien. V tomto momente je telo vystreté v páse i kolenách. Potom zase kettlebell pohoďte pomedzi nohy. Týmto hojdavým pohybom pokračujte cca 15 opakovaní, 3 série. Tento cvik je zameraný hlavne na chrbát, stehná, ramená a zadok.

[[{"type":"hn-image","fid":"518543","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]][[{"type":"hn-image","fid":"518542","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]]

 

Kettlebell Figure-8

Postavte sa mierne rozkročmo a spustite sa do mierneho podrepu. Chrbát vyrovnaný a hrudník hore (neskláňajte sa). Uchopte kettlebel ľavou rukou a podajte si ho do pravej ruky pomedzi nohy. Následne kettlebelom obehnete pravú nohu z vonkajšej strany a zase ho pravou rukou pomedzi nohy presuniete do ľavej ruky a kettlebelom obehnete ľavú nohu z vonkajšej strany. Vznikne tým súvislý pohyb v tvare 8-čky. Tento pohyb vykonávajte bez prestávky 1 minútu, 3 série. Precvičíte si ruky, chrbát, stehná a brucho.

 

[[{"type":"hn-image","fid":"518551","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]][[{"type":"hn-image","fid":"518552","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]]

 

Drepy s pneumatikou

Postavte sa chodidlami na šírku ramien, pneumatiku držte nad hlavou. Spustite sa do drepu a  pokrčte tiež ruky s pneumatikou. Potom sa zase postavte a ruky s pneumatikou narovnajte a držte nad hlavou. Cvik opakujte po dobu 1 minúty, 3 série. Tento cvik je zameraný na ramená, sedacie svaly, stehná.

 

[[{"type":"hn-image","fid":"518544","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]][[{"type":"hn-image","fid":"518545","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]]

 

Skoky

Pneumatiku položte na zem a postavte sa pred ňu. V rýchlom tempe striedavo pokladajte nohu na pneumatiku. Váha stojí vždy na tej nohe, ktorá je na zemi. Druhou nohou sa pneumatiky len dotknete a zase preskočíte na druhú nohu. Vydržte bez prestávky 1 minútu, 3 série. Týmto cvikom si precvičíte nohy a zadok.

 

 

Angličák / Burpees

Perfektný cvik na celé telo, ktorým zapojíte ruky, ramená, hrudník, stehná, brucho a chrbát. Ide o kombináciu kľuku a drepu s výskokom. Začnite vzpriameným postojom, následne si čupnite,  dotknite sa oboma rukami zeme a nohy rýchlym pohybom vystreľte dozadu. Urobte kľuk, skočte späť k rukám, ktoré máte stále na tom istom mieste. Z tejto pozície vyskočte čo najvyššie a tľapnite rukami nad hlavou. Opakujte 10 - 15-krát, 3 série.

 

[[{"type":"hn-image","fid":"518547","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]][[{"type":"hn-image","fid":"518548","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]]

[[{"type":"hn-image","fid":"518549","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]][[{"type":"hn-image","fid":"518550","style":"300xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]]

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.